Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Μια πρόταση αναβάθμισης της Πληροφορικής Παιδείας στη Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση

Πρόταση ψηφίσματος στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βοιωτίας - 28.1.2009


Η ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ στο πλαίσιο της στήριξης ενός σύγχρονου και ποιοτικού δημόσιου σχολείου και σχετικά με την απόφαση 118842/Γ2/17.9.08 του ΥΠΕΠΘ και τις εγκύκλιες οδηγίες 119052/Γ2/17.9.08 & 127070/Γ2/3.10.08, οι οποίες περιέχουν ρυθμίσεις που υποβαθμίζουν την ποιότητα της παρεχόμενης πληροφορικής εκπαίδευσης στα σχολεία επαγγελματικής εκπαίδευσης, διεκδικεί την τροποποίηση των σχετικών διατάξεων και με άξονα την αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας στο δημόσιο σχολείο, προτείνει:

1. Οι αναθέσεις των μαθημάτων πληροφορικής να γίνονται αποκλειστικά και μόνο σε καθηγητές Πληροφορικής κλάδου ΠΕ19-20.

2.Στα εργαστηριακά μαθήματα πληροφορικής, ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή να είναι 12, όπως είναι σήμερα σε όλες τις άλλες ειδικότητες (και όχι 17!!! όπως κατ’ εξαίρεση για την πληροφορική, ορίζει η νέα εγκύκλιος). Τελική στόχευση είναι 10 μαθητές ανά καθηγητή σε όλα τα εργαστηριακά μαθήματα (θέση 13ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ).

3.Την αποκατάσταση της ισονομίας για όλους τους υπεύθυνους εργαστηρίων πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου, χωρίς εξαιρέσεις.


ΒΑΖΟΥΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
2ο Λύκειο Λιβαδειάς
Μέλος ΔΣ ΕΛΜΕ